BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 16, 2009

Selamat Hari Lahir....

Assalamualaikum semua..singgah sekejap di blog...hari ni 16 Februari 2009 sebenarnya hari lahir kakak saya yang ke 3...So, Happy birthday to you (nyanyi sama2 ye..hehe)..walaupun tak tau beliau baca ke tak blog ni..hehe..Ni la kakak saya..mati la kalau dia tau saya letak gambar ni..haha..tapi gambar ni pun curi dari frenster alang..haha..so, alang yang salah..hihi...namanya Wan Fadhilah...tahun ni umur dah 22 tahun...hehe..makin tua dah..Moga panjang umur n murah rezeki..All the best in everything you do..pergi jalan2 tu jangan lupa beli hadiah untuk aku..hehe..

Juga tidak lupa buat clasmateku, Norlistari...Happy birthday...jangan nakal-nakal..umur dah tua..hehe..Listari yang baju kuning tu...yg kanan tu Ustazah ..hehe..


Ok, sebenarnya banyak perkara dah berlaku tapi belum sempat nak berkongsi..Birthday party DEMI, bengkel PNC...InsyaAllah bila kelapangan akan saya usahakan...

Oh ye, hujung minggu ni akan berlangsung debat PNC UMT..Doakan segalanya berjalan lancar dan buat team Hevotech..jom kita berusaha bersungguh-sungguh untuk mempertahankan piala tersebut...hehe..

Ok..nak tido dah..esok ada lab pukul 8 pagi..malam pulak ada test...wish me luck..jumpa lagi..

P/s: berita gembira yang ditunggu telah diterima..hehe..

Salam 2.30 pagi,
~Jijah~

1 Cerita baru:

Anonymous said...

oo...aku pulok hok kene...mu r saloh sbb ambk gmbr Lah tp x royak ke die..kui3