BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 9, 2009

Gerai DEMI


Assalamualaikum semua...lama tidak mengemaskini blog..huhu...sibuk yang teramat sangat minggu lepas..hingga segalanya terabai..huhu...minggu ni pulak kurang sikit sibuk tapi test dah beratur dah tunggu giliran masing-masing..huhu..satu dah lepas semalam..tinggal lagi tiga..nanti nak run PNC dan bengkel lagi..huhu..sibuk-sibuk..nasib baik debat integriti ditangguhkan..tapi sedih jugak sebab tak dapat nak join...kena pergi latihan industri..huhu..tak dapat la kita nak buat acara masak kek ye Junny..hehe..

Ok, cerita tentang gerai DEMI...sepanjang minggu lepas kelab Demi telah menyertai gerai jualan sempena minggu JKPP..pertama kali kelab ini mencuba nasib dalam bidang jualan ni..hehe...baru tau, penat gile tau berniaga ni..macamana la mak cik2, pak cik2 tauke restoren yang tiap2 hari bukak kedai..huhu...banyak la jugak kitorang berniaga hari tu..makanan harian yang paling hot mestilah scallop ayam dan wedges...yang makanan harian pun semua disapu bersih..roti jala, murtabak meggi, popia dan juga sup kentang saya yang vogue..haha..terharu bila mendapat permintaan yang tinggi..hehe..sampaikan kedai dah tutup pun ada lagi yang datang tanyakan sup kentang..hehe..riak kejap...haha..bukan riak, berkongsi kegembiraan..hehe..nak tunjuk gambar pun tak sempat nak ambik..cuma ada gambar sekeping dua.. boleh la merasai suasana gerai..

Itu la sebahagian gambar untuk menggambarkan situasi gerai. meriah..hehe..terima kasih buat semua yang memberi kerjasama. Oh ye, hari tu janji dengan cik wani mahu upload resepi sup kentang..nanti ye dik..nak gi lab dulu..hehe..ok..jumpa lagi lain kali..Assalamualaikum.

p/s: nak pergi lab ikan ni..nak gi main2 dengan ikan lak...haha..

Salam Ceria
~Jijah~

0 Cerita baru: