BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 8, 2009

Rindu kamu....

Assalamualaikum semua....hehe...lama sungguh x menulis..kekok2...hihi...ok..str8 to the point...malam ni n malam semalam tibe-tibe rase rindu sungguh kt mereka2 yg kt bwh ni...lm sgt dh x jumpa...sjak2 kita habis matrik dulu, ada la sekali 2 terjumpa..hoho..tp si bulat kt tgh tu mmg lm sgt2 dah x jmpa...cant wait 2 see u this coming disember..mudah-mudahan klu ada rezeki....wee...bila 2 malam berturutan ym ngn wahed n aina, aku tersedar 1 perkara....lm sgguh tidak berkongsi dgn mereka ini...sorry..mungkn saya bukan kawan yg baik..hoho....esok nk ym yuley plak la..dia ada presentation proposal esok...x leh kacau mlm ni..hehe


Dari kiri : Yuley (dont trust boy..hehe), Aina (si mata bulat yang tgh risau kebanjiran di kampungnya, Wahed (kawan dari zaman sekolah lg yg tersngkut di hutan Sintok sekarg..hehe..)

Siapa mereka bertiga ini???hehe...mereka lah yg menceriakan zaman matrikulasi.....haha....besh2 masa tu....mereka ni boleh dikatakan sbg :-
-teman sebantal
-teman sekatil
-teman semangkuk
-teman sepolistrine
-teman bergembira
-teman berduka
-teman seperjuangan
-teman segala-galanya lah....

kesimpulannya, kami mmg akrab masa matrik dulu....walaupun kami kuliah lain2, tutorial apetah lagi, bilik pun lain2 kecuali aina..siap blok lain lg wahed tu...tp akhirnya kami jadi 1 bilik..haha..hotel C1-02-25.....ye ke ek..x ingt dh..sorry, i'm bad with numbers..hoho..

korg ingt lagi tak dulu2 kita slalu :-
-lepak kat minimart...
-kdg2 ptg2 g duk blkg tangki air...haha
-student center mcm bilik kedua kita la...haha
-kuantan dah mcm kafe kita je..haha
-kuor g bazar ramadhan scr tbe2 je...
-hr jumaat mkn nasi ayam...pastu beli aiskrim starbuck..
-mlm minggu mkn megi 5 bungkus..haha
-mcm2 lg la aktiviti tak berfaedah kita dulu2...huhu...

ok...itu saja...rindu korg...babai...

Salam dari Kawanmu Yg Jauh,

~ Jijah ~

11 Cerita baru:

Weeda said...

waa...sdey nye bc...

ak br je nk wt post gni..pasal mu sume..nati r abes exam ekgi..

yuley said...

ye2..aku pon ingt lagi pasl sume tu..betol la tu nm bilik mg..c1 t2 25..aik..mcm slh jer..nth la..aku slh ke mg yg slh??hehe..tapi, makan maggi mlm2 tu la yg aku xleh lupe..jijah gak setiap mlm mkn magi..pastu wahed dtg kol1 pgi ke, dr blok c2..siap bwk bntal tu..haha..aku pulak mcm xde bilik, bilikmu tu bilik aku jua..kan2??hehe..lawak pulak bile teringt..n yg paling penting, collection laki2 ensem..tutttt..haha..jijah paling byk sekli..aku paling cket sekli..wahed lagila..haha

yuley said...

ye2..aku pon ingt lagi pasl sume tu..betol la tu nm bilik mg..c1 t2 25..aik..mcm slh jer..nth la..aku slh ke mg yg slh??hehe..tapi, makan maggi mlm2 tu la yg aku xleh lupe..jijah gak setiap mlm mkn magi..pastu wahed dtg kol1 pgi ke, dr blok c2..siap bwk bntal tu..haha..aku pulak mcm xde bilik, bilikmu tu bilik aku jua..kan2??hehe..lawak pulak bile teringt..n yg paling penting, collection laki2 ensem..tutttt..haha..jijah paling byk sekli..aku paling cket sekli..wahed lagila..haha

Cik Jijah said...

2 wahed : haha..aku menang...

2 yuley : tu r..aku pon konfius nombor bilik aku..25 ke 27 ke 28 eh..haha...maggi tu mknn ruji aku dh..wahed bukan stakat mr bwk bantal..pakai bju tido lg..hahabilik tu kan hotel..ada dapur, ada tmpat mekap..ada tmpat lepak..ada sudut smyg..haha...opps..collection lelaki hensem??mn ade...wahed r kot bnyk stok..wawawa....

Weeda said...

bkpe ak plop byk koleksi..
bkn jah ke?
hahha..

btul kot no bilik tu...bkn kul 1 r..kul 4 pg kot..pkai bj tdo..bwk bj kurung hk siap gsok dh..haha...curi air batu kt kafe..

Cik Jijah said...

bukan curi la buk, kan kita letak duit kt kaunter...hehe...desperate nk wat gane..haha

aina izyani said...

huhuhu,,rindu nyo,,seriusly weh!!!dh la ak keno tubik dr mtrik tu..wuuuuuuuuuu~~~

lepok kt blkang tangki tu bes wooo~~~

aDyLLa OmaR said...

aku mu x windu kew..hik3~

yuley said...

waaaaaaaaaa....teringt kengn dulu..huhu..rindu sesngt..aina wahed jah..wahed la yg palin poyo sekli sbb wahed paling suke usya tutt.....hahaha..ak pon turut serta lak pastu..suke lak g lib, bukan nk stdy, tp nk tutttt..hahaha...lwk tol..hiii

Weeda said...

yuley?
bkpe ak je yg kne..haish..

Cik Jijah said...

haha...sbb mu yg pling top kan.....wawawa.....wahed...haha